Zgrupowanie Zeglarskie w Chodzieży

W piątek dnia 01.06.2012r uczniowie klas 3a i 3b wyjechali na trzydniowe zgrupowanie żeglarskie do Chodzieży. Całe dnie, z przerwą na pyszny obiad spędzaliśmy na przystani nad Jeziorem Miejskim, gdzie pod okiem wychowawców odbywały się zajęcia teoretyczne i praktyczne na wodzie. Dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionego z naszym Ośrodkiem prezesa Chodzieskiego Klubu Żeglarskiego LOK pana Eugeniusza Sobkowskiego mieliśmy możliwość korzystania z różnego rodzaju sprzętu: łódek, motorówek i skuterów wodnych. W wolnym czasie udało nam się również wspiąć  na najwyższy szczyt znajdujący się nad południowym brzegiem Jeziora Miejskiego „Góra Talerz”. Mieliśmy również okazję uczestniczyć w ekscytujących Mistrzostwach  Polski skuterów wodnych. Wieczorami jedliśmy pyszną, wspólnie przygotowaną kolację. W sobotę wraz z zaprzyjaźnionymi gośćmi braliśmy udział w pikniku integracyjnym którego punktem kulminacyjnym były kiełbaski z grilla. Po powrocie do schroniska, po pełnym wrażeń dniu o godzinie 21.30 wszyscy już grzecznie spali w swoich łóżkach.
W ostatnim dniu naszej żeglarskiej przygody zaraz o śniadaniu, pływaliśmy na Jeziorze Miejskim. Potem odbył się apel, na którym podziękowaliśmy panu prezesowi za miłe przyjęcie i gościnność ,wręczając słodki upominek. Każdy z uczestników wyjazdu otrzymał od pana Artura Gockiego certyfikat uczestnictwa w zgrupowaniu. Po obiedzie jeszcze tylko lody na deser i ruszyliśmy pociągiem do Poznania, gdzie czekali na nas stęsknieni rodzice.
Ale to nie koniec naszej żeglarskiej przygody, we wrześniu zawitamy ponownie do Chodzieży.